środa, 14 grudnia 2011

Wyniki konkursu mikołajkowiego

Czas na wyniki naszego mikołajkowego konkursu w którym do wygrania były trzy egzemplarze książki "Czas tajemnic" której autorem jest Marcel Pagnol. Nagrody otrzymują:

Oleńka za komentarz:

Święty Mikołaj – najpierw tajemniczy Pan przynoszący prezenty. Jedno z najcieplejszych wspomnień dzieciństwa. Upominki znajdowane pod poduszkami, zapamiętane z niesamowitą wiernością barw, kształtów i smaków... Później okazało się, że Mikołaj to także ja – bo wkrótce odkryłam, nie tylko to, że Mikołajem bywają rodzice i bliscy, ale i ja sama – ponieważ bardziej lubię dawać, niż przyjmować upominki. A teraz odkrywam jeszcze, że Mikołaj nie musi mieć wielkiego worka z niespodziankami, ale po prostu wielkie serce. Bo najpiękniejsze, co możemy podarować drugiemu człowiekowi, to siebie: swój czas, uśmiech, dobroć, pomoc, wsparcie, nawet milczenie. I odkryłam jeszcze, że Mikołajem mogę być zawsze, nie tylko w grudniu.

Książkowy mól za komentarz:

Święty Mikołaj to moje wewnętrzne dziecko pielęgnowane pomimo upływu lat, to radość oczekiwania, szczypta napięcia, gram niespodzianki i uczucie, którym chce się dzielić z innymi. Dlatego też co roku, niecierpliwie czekam na tego starszego pana z siwą brodą, by zawitał do mojego domu upewniając mnie, że marzenia się spełniają, że warto zachować w sercu trochę magii. I nawet jeśli Mikołaj ma buty sąsiada to z uśmiechem "puszczam mu oczko", częstuję mlekiem i ciasteczkami i wchodzę w bajkę, choć na chwilę, choć na czas świąt.

gleida za komentarz:

Widzę Go, jako staruszka z długą siwą brodą oraz zmarzniętym czerwonym nosem. Wsparty o drewniane sanie rozgląda się wokół w poszukiwaniu ceglastych kominów. Za jego zgarbionymi plecami, małe elfy przeglądają listę i pakują prezenty. Mikołaj z uśmiechem dźwiga wielki worek i skrada się do domów. Rozdaje prezenty i rozsiewa woń dobroci - tak widzę Świętego Mikołaja.

Gratulujemy! I już niedługo zapraszamy na nasz kolejny konkurs :-)





2 komentarze: