poniedziałek, 24 czerwca 2013

Z kamerą w radiowej Trójce

Co obejrzeć w tym tygodniu?


W ostatnią sobotę w studiu koncertowym im. Agnieszki Osieckiej w Trójce miał miejsce niezwykły koncert na podstawie książki "Karaluchy" Jo Nesbo. Śmietanka polskich aktorów odgrywała swoje kryminalne role przy muzyce granej na żywo przez Wojtka Mazolewskiego. Byłem tam z kamerą, chłonąłem atmosferę, rozmawiałem z artystami!

Jeżeli ktoś jeszcze raz mi powie, że książki są nudne wyśmieję go w twarz :) A dla podkreślenia wagi swojej reakcji pokażę mu filmy, które będziecie mogli obejrzeć w ciągu najbliższych dwóch tygodni przy pomocy mojego widgetu na "Książkowym blogu". 

Będą to kolejno:
- vlog na temat mojego uwielbienia dla Trójki :)
- wywiad z Borysem Szycem, odtwórcą głównej roli
- wywiad z Krzysztofem Czeczotem, reżyserem tej i innych superprodukcji (filmów bez obrazka)
- wywiad z Wojtkiem Mazolewskim, twórcą muzyki nadającej klimat temu szwedzkiemu kryminałowi

Ale najpierw, już dosłownie za 15 minut vlog z nowościami wydawniczymi, a w nim m.in. konkurs! Do wygrania książka "Matrioszka Rosja i Jastrząb". Miłego oglądania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz