poniedziałek, 5 marca 2012

Bractwo Dusz, Księga 1 - Grażyna A. Adamska - JUŻ W SPRZEDAŻY!


Grace w swoje 16 urodziny dowiaduje się, że jest jednym z sześciorga dzieciaków, które mają w sobie Dusze Bogiń i Bogów Greckich. W ciągu tygodnia musi pokochać chłopaka, którego nigdy wcześniej nie widziała i nawet nie ma pojęcia, czy on istnieje, w przeciwnym razie oboje umrą.

Bractwo Dusz, Księga 1, opowiada o nastolatkach, którzy nieświadomi niebezpieczeństwa, jakie kryje się w Cieniu, decydują się przeciwstawić Złu. Poznają przy tym potęgę miłości Bratnich Dusz, siłę przyciągania Energii Żywiołów i dowiadują się, że istnienie Wszechświata zależy właśnie od nich.

E-book do kupienia w:

Empiku
Księgarnia Gandalf
Księgarnia Virtualo
Oraz w wersji papierowej w Księgarni Radwan


Autorka o sobie:

Książka „Bractwo Dusz“ jest moim debiutem wydawniczym, ale jako licealistka napisałam kilka opowiadań do tzw. szuflady. Największą fanką mojej twórczości jest moja siostra, która połyka moje książki w sekundzie i to ona mobilizuje mnie do pisania. W „Bractwo Dusz“ wkładam całe swoje serce i może dlatego z każdą częścią czuję napływ weny twórczej i pomysły pojawiają się w głowie jak lawina. Na co dzień mieszkam w Warszawie i pracuję w prywatnej telewizji. Z wykształcenia jestem licencjonowanym marketingowcem ze specjalizacją w negocjacjach. Spełniam się w roli mamy i żony. Lubię czytać powieści dla młodzieży i o młodzieży. Moją ulubioną lekturą jest książka „Czarodzieje mogą wszystko“ Dariusza Chwiejczaka. Jestem założycielką Klubu Czarodziei na Goldenline i Facebooku, gdzie codziennie udowadniam, że wszyscy jesteśmy Czarodziejami swojego życia.

Więcej na:  www.bractwodusz.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz