czwartek, 25 sierpnia 2011

wyniki Konkursu

Nadszedł czas ogłoszenia wyników. Wszystkim pragnę podziękować za udział w konkursie. Jestem pod wrażeniem Waszej aktywności. Mam nadzieję, że w przyszłości będziecie również tak chętnie w naszych konkursach brać udział. 

Nagrodę: "Ja, którym chcę być. W poszukiwaniu Bożej wersji siebie" ufundowana przez Wydawnictwo Esprit otrzymują:


1. Szasta za komentarz:
Za rok chciałbym się obudzić lepszy niż jestem teraz. Mając przeświadczenie, że cokolwiek się w moim życiu stanie, to dam sobie z tym radę. I przede wszystkim chciałbym mieć pewność, że nie żyję tylko dla siebie, ale przede wszystkim dla innych. 
2.  ali30-188@o2.pl za komentarz:
Za rok chciałabym obudzić się jako szczęśliwa osoba, która ma wielu znajomych, na których może polegać. Za rok chciałabym obudzić się w łóżku przy kochającym mnie mężczyźnie oraz naszym dziecku. Pragnę dzielić się swoją miłością oraz radość, bo przecież podobno nawet małe rzeczy powinny nas cieszyć.
3.  marcinellino za komentarz:
Chciałbym obudzić się:
Kochającym - u boku żony, która za rok nią już będzie :)
Cierpliwym - albowiem do nich będzie należeć Królestwo Niebieskie
Szczęśliwym - wierząc w Boga myślę że to osiągnę


Wszystkim serdecznie Gratulujemy! Ze zwycięzcami skontaktujemy się mailowo. 



2 komentarze:

  1. Ale jestem mile zaskoczona ! :* Dziękuję :) Dane do wysyłki już wysłałam :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń