sobota, 28 maja 2011

Rozwiązanie Konkursu z Wydawnictwem Debit

Czas na ogłoszenie zwycięzców naszego ostatniego konkursu w którym do wygrania były dwa egzemplarze książki "Kochana Mamusia"

Książki otrzymują:

Dorota, za komentarz: "Pamiętam chłodne dłonie, tak naznaczone pracą, pachnące ciastem, które co wieczór głaskały mnie na dobranoc.
Pamiętam, że co dzień moje uszy miały inny smak gdy gryząc je, mama mnie uspokajała.
Pamiętam ciche modlitwy o poranku odmawiane przy łóżku z prośbą do Boga o szczęście dla dzieci.
Pamiętam, jak się martwiła i dzielnie z uśmiechem stała przy moim łóżku gdy chora czekałam na operację.
I nawet teraz gdy jestem już dorosła i sama jestem mamą, to Ona nadal jest przy mnie, gotowa by nawet w nocy odebrać przerażony telefon z pytaniem o kolkę.
I chociaż mam już swoich lat coraz więcej to nadal mówię „Mamusiu”, z miłości, szacunku, bo już wiem, jak ciężko być mamą i że za ten wysiłek należą się jej słowa:
Kochana Mamusiu, dziękuję"


Anna, za komentarz: "Chodziła w tęczowej sukience
W mojej pamięci dziecięcej
Na twarzy wciąż miała uśmiech
- do dziś czuję ten zapach uciech…

Mama drzewem pachniała
Gdy po plaży radośnie szła
A ja byłam taka mała…
- tamtejszy smutek okryła już mgła

Pamiętam góry i wycieczek smak
Jeziora zapach dziś mój dom ma
Pełen kwiatów i dzieci gwaru
- tak bardzo brak mi tych lat paru.

Dzisiaj dom mój układam w jej obraz
Chcę być jak ona – dobra
Otulam ciepłem wspomnienie o mamie
- wielkiej w moim życiu damie."


Postanowiłyśmy również nagrodzić Michała nagrodą niespodzianką.

Wszystkim bardzo dziękujemy za udział i zapraszamy jutro do kolejnego konkursu!

1 komentarz: