wtorek, 4 czerwca 2013

Kulturalna telewizja internetowa

Miło mi dołączyć do ekipy tworzącej to niezwykle ciekawe miejsce w sieci - bloga "Książki Moja Miłość". Ja nazywam się Darek i czytelnicy tego bloga mogą mnie już znać. Chociaż oficjalnie nie byłem w redakcji to mogliście słuchać moich podcastów w widgecie radia nakanapie.pl

Rezygnacja z podcastów to nie krok w tył, ale ogromny skok w rozwoju mojego projektu. Podcasty wyewoluowały w kulturalną telewizję internetową, którą od dzisiaj możecie oglądać także tutaj - na pasku bocznym.

W telewizji internetowej znajdziecie wywiady z ciekawymi ludźmi, recenzje książek i co może przykuwać największą uwagę - konkursy!

Podstawową funkcją widgetu jest wyświetlanie najnowszego filmu z kanału YouTube. Zazwyczaj wrzucam dwa, trzy filmy tygodniowo, więc postaram się tutaj co poniedziałek pisać coś na kształt programu telewizyjnego.

Żeby w pełni korzystać z telewizji zainteresujcie się dwoma przyciskami:


Dalej przenosi Was od nowszego do starszego materiału. W tym przypadku z mojego pokoju do wojennego Paryża :)


Pełny ekran pozwala w pełni cieszyć się jakością HD każdego z moich filmów. W końcu nie na darmo wszędzie noszę ze sobą kilka kilogramów sprzętu :)

Zapraszam do wypróbowania możliwości widgetu. Dzisiaj szczególnie polecam przycisk "Dalej". Doklikajcie się do filmu "Przegląd nowości książkowych [odc. 2, maj 2013]" i obejrzyjcie go uważnie, żeby wziąć udział w konkursie. Do wygrania Autobiografia Roda Stewarta.

W tym tygodniu czekają Was natomiast trzy nowe filmy:
- w środę dosłownie w kilku słowach opowiem o przeczytanych przeze mnie książkach 
- we czwartek polecę inne ciekawe kanały YouTube poświęcone książkom
- w sobotę będzie trzeci odcinek "Przeglądu nowości książkowych", a w nim kolejny konkurs!

Będziecie oglądać? :)

4 komentarze:

  1. Pamiętam jeszcze dzień w którym zamieściłeś na swoim blogu zdjęcie z radia a ja napisałam, że zastanawiam się do czego to Cię jeszcze doprowadzi... Z przyjemnością śledzę Twoje sukcesy i trzymam kciuki za kolejne projekty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było ledwo pół roku temu, też pamiętam ten post i pierwsze audycje w radiu. Dużo się zmieniło, a pomysły jeszcze mi się nie kończą :)

      Usuń