poniedziałek, 4 czerwca 2012

Wyniki konkursu z książkami biograficznymi

Kochani,

Na początek muszę powiedzieć, że bardzo mnie cieszy, że tak chętnie w naszym konkursie wzięliście udział!

1. Miejsce i książkę "Mourinho Anatomia zwycięzcy" otrzymuje: Prowincjonalna nauczycielka
"Codziennie rano kilka sekund musiałam poświęcić na to, by w tej siwowłosej kobiecie widzianej w lustrze dostrzec siebie. Dopiero, gdy kobieta dotykała twarzy, a ja czułam ów dotyk uświadamiałam sobie lata jakie minęły od chwili, w której mój czas się zatrzymał."
2. Miejsce i książkę "Chodzi mi tylko o prawdę" otrzymuje: boginiak@poczta.onet.pl za komentarz:
"Nienawidziła szparagów i kalafiorów, uwielbiała za to pomarańcze. Widziała w nich słońce, które mogłoby ogrzać jej serce nawet podczas uczuciowej zamieci... "
3. Miejsce i książkę "Adele" otrzymuje bubu.e@wp.pl za komentarz
Pociąg przyjechał punktualnie, wysiadła taszcząc malutką walizeczkę ze wszystkim co posiadała i od razu z nadzieją zaczęła wypatrywać dwojga ludzi, którzy mieli na nią czekać. Po chwili peron opustoszał i została na nim sama, usiadła więc na marmurowacyh schodkach przy czymś co wyglądało na nieczynny od lat kiosk i próbowała zatrzymać w sobie ostatnie strzępki nadzieji patrząc jak pociąg odjeżdża.

Nagrody w konkursie sponsoruje:

1 komentarz: